bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Stanowisko ds. windykacji w Referacie Finansowo-Księgowym

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Przewodniczacy Zarządu Związku Międzygminnego KZGRL

Przewodniczący Zarządu Komunalnego Związku
Gmin Regionu Leszczyńskiego
 ul. 17 Stycznia 90, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: 

ds. windykacji
w Referacie Finansowo-Księgowym


1. Wymagania niezbędne od kandydatów:

a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe magisterskie,
f) 4–letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy, bądź zaświadczeniami o zatrudnieniu,
g) znajomość przepisów dotyczących egzekucji administracyjnej, postępowania administracyjnego, ordynacji podatkowej, kodeksu postepowania cywilnego,
h) dobra znajomość obsługi komputera – (m.in. MS Office, w tym Excel)

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:

a) wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze, ekonomiczne, administracyjne lub o innej specjalności przydatnej dla wykonywania zadań na zajmowanym stanowisku,
b) doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym, w  windykacji należności w trybie egzekucji administracyjnej,
c) znajomość przepisów o funkcjonowaniu samorządu terytorialnego i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zasady rachunkowości budżetowej,
d) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
e) zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość,
f) wysoka kultura osobista
g) posiadanie prawa jazdy kat. B.
 

3. Zakres wykonywanych obowiązków na stanowisku będącym przedmiotem naboru:

a) nadzorowanie terminowego wpłacania należności opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
b) wystawianie upomnień i prowadzenie ich ewidencji,
c) wystawianie tytułów wykonawczych i prowadzenie ich ewidencji ,
d) nadzorowanie i koordynowanie działań windykacyjnych prowadzonych przez Związek,
e) wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem systemu opłat oraz wynikających z zakresu obowiązków,
f) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych

4. Wymagane dokumenty:

a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.kzgrl.pl ( zakładka: Praca - w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie
d) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 2 b,
e) kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy - potwierdzone świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu,
f) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.kzgrl.pl, (zakładka: Praca - w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Warunki pracy na stanowisku:

a) miejsce pracy: Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego, ul. 17 Stycznia 90, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
c) ilość stanowisk: 1,
d) wymiar czasu pracy:  pełen etat,
e) termin rozpoczęcia pracy: luty/marzec 2017 r.
f) zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony nie przekraczający 6 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika,
g) jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „oferta pracy - nabór na stanowisko ds. windykacji” w Komunalnym Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego, ul. 17 Stycznia 90, 64-100 Leszno lub przesłać pocztą na adres Związku  w terminie do dnia 23 stycznia 2017 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy również ofert złożonych pocztą).

Aplikacje, które wpłyną do Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Komunalnym Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.kzgrl.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego – II piętro w hollu.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Bliższe informacje o składaniu aplikacji można uzyskać w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym lub pod numerem telefonu: 65-528-65-65, 660-000-855.

Pliki do pobrania:

1. Treść ogłoszenia
2. Opis stanowiska pracy
3. Kwestionariusz osobowy
4. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych oraz niekaralności i zdolności do czynności prawnych.

5. Informacja o wynikach naboru

Opublikował: Administrator BIP
Publikacja dnia: 10.01.2017
Dokument oglądany razy: 2159